Мета викладання дисципліни: формування системного уявлення про принципи, методи і засоби прийняття проектних рішень, що дає можливість раціонально використовувати наявні ресурси для задоволення суспільних і власних потреб.
Завдання вивчення дисципліни: вивчення основних концепцій, понять, методів, які використовуються у світовій практиці під час аналізу проектних рішень; з’ясування найважливіших проблем, пов’язаних з реалізацією проектів на національному, регіональному, галузевому та місцевому рівнях; оволодіння аналітичними навичками, інструментарієм, потрібними для проведення передпроектних заходів; засвоєння методів оцінювання проектів, способів і засобів залучення ресурсів для реалізації проектів і механізмів управління ними.

- Teacher: Олександр Петрович Канін
- Teacher: Анна Миколаївна Харченко
Навчальна дисципліна дає поняття ріелтерської справи, суб`єктів та об’єктів ріелторської діяльності.
Зміст програми висвітлює сутність організаційно-правових засад ріелторської діяльності, види ріелторських послуг (посередницьких, інформаційних, консультаційних), функції та роль консалтингу у ріелторській справі, професійного проведення переговорів: узгодження позицій, доведення переговорів до результату, пошуку компромісних рішень, проведення торгів послуги на ринку нерухомості, механізм формування інформаційної бази ріелтора та порядок проведення аналізу ринку нерухомості ріелтором, специфіку та практику використання аналізу безпеки операцій та ризиків на ринку нерухомості: перевірки історії нерухомості.
Вивчення дисципліни дає змогу отримати загальне уявлення щодо ріелторської діяльності, а також щодо конкретних кроків та заходів організації ріелторської справи. Більш детальне вивчення курсу та окремих його складових вимагатиме залучення додаткової навчальної та наукової літератури.
- Teacher: Загорняк Олег Васильович
Дисципліна відноситься до
вибіркових компонентів блоків освітньо-професійної програми.
Метою викладання дисципліни є опанування
здобувачами системи теоретичних
знань та практичних вмінь щодо проведення аналізу статистичних показників
діяльності підприємств та оцінки ризиків підприємницької діяльності; прищеплення
бажання оволодівати новими спеціальними знаннями; формування в комплексі з
іншими дисциплінами компетентностей, визначених відповідною освітньо-професійною
програмою.
Міждисциплінарні
зв’язки:
вивчення дисципліни базується на знаннях та
навичках, отриманих здобувачами під час навчання в загальноосвітній школі та в
ЗВО протягом І-VІ семестрів, зокрема при вивченні таких дисциплін як: «Вища математика»,
«Теорія ймовірності та математична статистика», «Теорія підприємництва та
комерційної діяльності», «Теорія управління, Управління персоналом», «Гроші і
кредит», «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Фінанси», «Менеджмент», «Планування
підприємницької діяльності», «Інвестиційний аналіз. Фінансово-економічна
діяльність», «Аудит у підприємницькій діяльності», «Економіка підприємства», «Організація
і управління виробництвом».

- Teacher: Людмила Петрівна Бондаренко