Магістр – освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти особи, яка на основі освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра здобула повну вищу освіту, спеціальні уміння та знання, достатні для виконання професійних завдань та обов’язків (робіт) інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності, що передбачені для первинних посад у різних сферах діяльності.
Методичні вказівки призначені для організації та проведення науко-дослідної практики інженера-дослідника за спеціальністю: 8.06010105 "Автомобільні дороги і аеродроми" Національного транспортного університету.
Для студента-магістра важливо не тільки знати основні положення, характерні для магістерської дипломної роботи, але мати загальне уявлення про методологію наукової творчості, здобути досвід у організації своєї роботи, у використанні методів наукового пізнання та застосуванні логічних законів і правил. Інтеграція загальної і професійної освіти на базі дослідницької діяльності не лише сприяє значному підвищенню мотивації до отримання знань і формування відповідних компетенцій, але є й стимулом оновлення змісту освіти в цілому.
Науково-дослідна практики магістрів є обов'язковим компонентом освітньо-професійної програми для здобуття кваліфікаційного рівня магістра з відповідної спеціальності і має на меті набуття студентом професійних навичок та вмінь здійснення самостійної науково-дослідної роботи.
- Teacher: Ігор Павлович Гамеляк
Асистентська педагогічна практика має комплексний характер і передбачає забезпечення фахової діяльності майбутнього фахівця за такими напрямами роботи:
1) викладацький – підготовка магістра до викладання базових, професійно-орієнтованих дисциплін зі спеціальності та оволодіння методиками їх викладання у закладах вищої освіти;
2) організаційно-виховний – підготовка майбутнього фахівця до організації виховної роботи в академічній групі;
3) науково-дослідний – підготовка магістра до науково-дослідної роботи.
Програма педагогічної практики передбачає розвиток наукових навичок магістрів, які можуть бути використані в майбутній професійній діяльності викладача, асистента, наукового співробітника у вищих навчальних закладах. У ході практики магістри набувають умінь і навичок організації та здійснення наукових досліджень, які використовують у процесі виконання кваліфікаційних робіт.
- Teacher: Ігор Павлович Гамеляк