Метою вивчення навчальної дисципліни «Консалтинг» є формування творчого мислення студентів, набуття теоретичних знань та практичних навичок з організації практики менеджмент-консалтингу.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Консалтинг» є формування у студентів, майбутніх фахівців знань:

-         про особливості управління консалтинговим бізнесом;

-         про характерні риси організаційно-економічного механізму консалтингової діяльності;

-         про обов’язкові процедури процесу консультування.

У результаті вивчення та засвоєння основних положень дисципліни „Консалтинг” студенти повинні:

Знати: основні поняття і визначення консалтингу, цілі та основні завдання внутрішньогo і зовнішнього консалтингу; основні причини залучення консультантів до вирішення управлінських проблем організації; поняття та економічну сутність консалтингового продукту і консалтингової послуги; потенційних споживачів консалтингових продуктів, типи консалтингових підприємств та фактори попиту та пропозиції консалтингових послуг; тенденції розвитку світового консалтингового ринку; сегментацію вітчизняного ринку консалтингових компаній; структуризацію ринку консалтингових послуг, чинники впливу на вибір організаційної структури консалтингових підприємств; умови використання різних видів моделей консультування: «експерт-клієнт», «доктор-пацієнт», «співробітництво»; вимоги консультаційної фірми до персоналу, професійні вимоги до консультантів, принципи відбору кадрів; методи визначення форми та розміру заробітку консультанта; почасова, паушальна, оплата за результатами, комбінована форми оплати праці;  принципи управління персоналом консультаційної фірми; стадії формування та розвитку команди, матрична форма проектної команди; специфіку маркетингу послуг типу „бізнес –бізнесу”, комунікації консалтингового бізнесу; цілі та зміст та методи цінової політики консалтингової фірми; принципи розрахунку ціни на консалтингові послуги; методи оцінки ефективності процесу консалтингу.

Вміти: проводити діагностику проблем клієнтської організації та виявляти причинно-наслідкові зв’язки наявних вузьких місць; прогнозувати можливість внутрішніх змін в компанії замовника та передбачати реакцію персоналу на зміни; розробляти плани організаційних змін та локальних заходів з поліпшення діяльності клієнтської фірми; налагодити консультаційну роботу на підприємстві замовника: вибір моделі консультування, формування консультаційної команди, розподіл робіт, встановлення порядку проміжної та підсумкової звітності, презентації результатів роботи, встановлення особистого психологічного контакту з клієнтом при збереженні консультантської незалежності; здійснювати контроль за використанням ресурсів проекту, що надані замовником або консалтинговою фірмою; підтримувати зворотній зв’язок з організацією-замовником після завершення консалтингового процесу, здійснювати моніторинг стану підприємства та його положення на ринку; формувати банк даних консалтингової фірми, відомостей щодо кон’юнктури, стану провідних клієнтів та потенційних потреб споживачів; готувати програми організаційного навчання і тренінгів персоналу клієнтської фірми.

Мати навички: впроваджувати на практиці методи наукових досліджень у сфері управління проектами; знати систему і структуру наукової інформації; володіти методами, моделями і методичним інструментарієм консалтингу; складати нормативні документи консалтингової фірми (контракт на консультування; кошторис витрат; звіт про консультування; угода про наймання консультанта);  визначати  порядок техніко-економічних розрахунків; обґрунтовувати нормування трудових затрат, розміру оплати праці консультантів; визначати вартість різних видів консалтингових послуг; визначати межі і цінності консалтингової послуги для клієнті; оцінювання ефективності процесу консалтингу.