Метою викладання навчальної дисципліни “Спеціалізований рухомий склад” є:  засвоєння студентами загальних конструктивних особливостей спеціалізованого рухомого складу автотранспорту.

Завдання навчальної дисципліни – вивчення особливостей будови спеціалізованого рухомого складу автотранспорту; основ конструювання та розрахунку автомобілів СРС; областей використання, класифікації та особливостей конструкції автомобілів СРС.


Мета дисципліни «Робочі процеси автомобілів і тракторів» полягає у вивченні основ конструкції автомобіля, вивченні класифікації, технічної характеристики рухомого складу автомобільного транспорту; вивченні експлуатаційних властивостей автомобіля пов’язаних з рухом автомобіля та взаємодії його з дорогою і навколишнім середовищем; визначенні показників тягово-швидкісних властивостей, гальмівної динаміки, паливної економічності, керованості та стійкості, плавності ходу та прохідності; обґрунтуванні типу автотранспортного засобу для різних видів перевезень, вивченні робочих процесів та основ розрахунку автомобіля, вивченні параметрів аналізу конструкції та ознайомленні з перспективами розвитку.

Мета курсу – вивчення студентами фізико-хімічних властивостей альтернативних палив, систем подачі цих палив у циліндри двигунів, систем управління паливоподачею, особливостей протікання робочих процесів при роботі двигунів на вказаних паливах, оцінки експлуатаційних властивостей дорожніх транспортних засобів при роботі на альтернативних паливах.


Метою викладання навчальної дисципліни “Спеціалізований рухомий склад” є:  засвоєння студентами загальних конструктивних особливостей спеціалізованого рухомого складу автотранспорту.

Завдання навчальної дисципліни – вивчення особливостей будови спеціалізованого рухомого складу автотранспорту; основ конструювання та розрахунку автомобілів СРС; областей використання, класифікації та особливостей конструкції автомобілів СРС.


Метою дисципліни є формування у студентів знань методів та засобів основ методологій і математичного моделювання систем автоматизованого проектування (САПР), підсистем та елементів САПР, компонентів САПР, технічних, математичних, програмних, лінгвістичних, інформаційних та організаційних принципів, типових комплексів САПР та програм.

Метою дисциплiни є формування у студентів теоретичних знань щодо принципів і методів проведення наукових досліджень та практичних умінь і навичок їх використання в організації та проведенні різних видів психолого-педагогічних досліджень та НДР, практична підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку до реалізації  дослідницької професійної функції.

Мета курсу полягає у формуванні в студентів знань з основ проектування гібридних силових установок як основополягаючого чинника забезпечення та підвищення безпеки дорожніх транспортних засобів (ДТЗ) на стадіях їх проектування, виробництва, та експлуатації; з технічних вимог до ДТЗ та методів їх обслуговування. Комплексні знання в цій галузі дозволять в майбутньому вирішувати завдання оптимізації у відношенні часу, вартості та достовірності обслуговування в умовах розвитку міжнародної торгівлі, інтеграційних процесів, прискорення науково-технічного прогресу.