Дисципліна відноситься до обов'язкових компонентів освітньо-професійної програми підготовки фахівців спеціальності 124 "Системний аналіз".
Мета Основною метою курсу є ознайомлення студентів з основними поняттями функціонального аналізу; теоретичне обґрунтування властивостей метричних, лінійних, бананових та гiлбертових просторів, лінійних функціоналів та операторів,
Завдання навчити студентiв застосовувати властивостіi метричних, повних метричних, лінійних, нормованих, евклідових просторів та лінійних функціоналiв i операторiв до розв’язування конкретних задач як з функціонального аналізу, так i з суміжних дисциплін.

- Teacher: Лілія Степанівна Рожок
Одним із феноменальних явищ кінця XX століття є масова поява на ринку нового виду товару - інтелектуальної власності. Темпи росту обсягу торгівлі цим товаром зростають значно швидше, ніж звичайних товарів, тому фахівці прогнозують, що при переході від індустріального до інформаційного суспільства, що відбувається в наш час, цей вид товару стане основним, а конкурентоспроможність звичайних товарів і послуг буде в основному забезпечуватися використанням відповідних об'єктів права інтелектуальної власності. Остання обставина особливо важлива для України, яка вибрала інноваційний шлях розвитку економіки, підґрунтям якого є інтелектуальна власність. Інтелектуальна власність використовується в усіх без винятку видах економічної діяльності, тому з її основами, в ідеалі, повинен бути ознайомлений кожний громадянин.
- Teacher: Сергій Олександрович Корітчук
Анотація курсу
Дисципліна відноситься до обов’язкових компонентів блоків освітньо-професійної програми. Міждисциплінарні зв’язки: дисципліна вивчається на основі знань та вмінь, отриманих при вивченні дисциплін «Математичний аналіз», «Основи системного аналізу», «Моделювання складних систем».
Після успішного закінчення курсу студенти набувають таких знань та вмінь:
Знання:
системи планування діяльності виробничих підприємств, класифікація і характеристика методів планування, визначення плану діяльності підприємства, структура та опис планів, формування мережевих моделей на основі теорії систем та теорії графів, визначення критичного шляху, порядок розрахунку часових параметрів мережевих моделей, складання графічних документів у складі планів виробництва.
Процес вивчення дисципліни «Мережеве планування» направлений на формування наступних компетентностей:
КЗ1 - абстрактно мислити, застосовувати методи аналізу і синтезу; КЗ3 - планувати і управляти часом; КЗ10 - системно аналізувати свою професійну і соціальну діяльність, оцінювати накопичений досвід; КС3 - будувати математично коректні моделі статичних та динамічних процесів і систем із зосередженими та розподіленими параметрами із врахуванням невизначеності зовнішніх та внутрішніх факторів; КС5 - формулювати постановку задачі оптимізації при проектуванні систем управління та прийняття рішень, а саме: математичні моделі, критерії оптимальності, обмеження, цілі управління; обирати раціональні методи та алгоритми розв’язання задач оптимізації та оптимального керування; ПР6-застосовувати основні методи постановки та вирішення задач системного аналізу в умовах невизначеності цілей, зовнішніх умов та конфліктів; ПР7 - знати теорію оптимізації, оптимального керування, теорію прийняття рішень, вміти застосовувати їх на практиці для розв’язування прикладних задач управління і проектування складних систем; ПР12 - застосовувати методи і засоби роботи з даними і знаннями, методи математичного, логіко-семантичного, об’єктного та імітаційного моделювання, технології системного і статистичного аналізу; ПРС6 - застосовувати організаційно-правові основи управлінської та підприємницької діяльності, планування роботи персоналу та методи впровадження інноваційних ідей, організації виробництва і ефективного керівництва роботою людей під час проектування, будівництва та експлуатації об’єктів транспортної інфраструктури.- Teacher: Анна Миколаївна Харченко
- Teacher: Альона Юріївна Шпиг