Метою викладання дисципліни є формування у студентів цілісного уявлення щодо сутності комунікативних процесів як універсальної діяльності з вивчення, проектування, формування та розвитку комунікаційних систем (організації, проекту, бренда, особистості), концепції управління змінами за допомогою комунікаційних моделей, інструментів, технологій, методологій та методики проведення досліджень в сфері управління комунікаціями.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
- оволодіння методами управління інформаційною взаємодією в різних сферах предметної діяльності;
- вивчення основних задач, функцій та методів комунікативного процесу;
- оволодіння методами організації проведення комунікаційних досліджень;
- дослідження механізмів реалізації комунікативної політики організації.
Компетентності, якими мають оволодіти студенти в процесі вивчення дисципліни «Комунікативні процеси в комерційній діяльності »:
ЗК02. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях, виявляти, ставити та вирішувати завдання у сфері професійної діяльності.
ЗК04. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК06. Здатність працювати автономно та в команді, навички міжособистісної взаємодії.
ЗПК01. Знання і розуміння теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності.
ЗПК02. Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
ЗПК07. Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
В результаті вивчення дисципліни студенти повинні отримати знання, уміння та практичні навички, об’єм та рівень яких повинен відповідати рівню встановленому в освітньо-кваліфікаційній характеристиці фахівця.
Знати:
- в чому специфіка комунікативних процесів в сучасному інформаційному суспільстві;
- специфіку символічної, візуальної, подієвої, міфологічної складової комунікативного менеджменту;
- в чому специфіка комунікативних технологій в межах комунікативного менеджементу;
- якими є механізми впливу таких комунікативних технологій як зв’язки з громадськістю (паблік рілейшнз); іміджмейкінг; менеджмент новин; реклама; пропаганда; риторика.
Вміти :
- аналізувати процеси, що відбуваються у комунікативному просторі;
- застосовувати соціологічні методи до вивчення символічної, візуальної, подієвої, міфологічної форм комунікативного менеджменту комунікативного простору;
- планувати роботу у сфері комунікативного процесу ;
- оцінювати ефекти застосування форм комунікативного менеджменту.
- Учитель: Фещенко Ганна Миколаївна
- Учитель: Малько Марія Миколаївна
Мета – надання студентам фахових знань в області ведення технічної документації з будівництва та управління у відповідності зі ступенем “бакалавр”.
Завданням вивчення дисципліни є освоєння студентами:
- методів і способів документування;
- соціальної документно-комунікаційної система;
- знаннь, інформації, документів у процесах комунікації;
- особливостей документів у різних документальних структурах;
- процесів інституалізації сфер комунікативної діяльності у суспільстві;
- особливостей обслуговування в документно-інформаційній комунікації з будівництва та управління.

- Учитель: Кушнірова Оксана Миколаївна