Метою викладання дисципліни є формування у студентів цілісного уявлення щодо сутності комунікативних процесів як універсальної діяльності з вивчення, проектування, формування та розвитку комунікаційних систем (організації, проекту, бренда, особистості), концепції управління змінами за допомогою комунікаційних моделей, інструментів, технологій, методологій та методики проведення досліджень в сфері управління комунікаціями.

Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:

-         оволодіння методами управління інформаційною взаємодією в різних сферах предметної діяльності;

- вивчення основних задач, функцій та методів комунікативного процесу;

-         оволодіння методами організації проведення комунікаційних досліджень;

-         дослідження механізмів реалізації комунікативної політики організації.

 

            Компетентності, якими мають оволодіти студенти в процесі вивчення дисципліни «Комунікативні процеси в комерційній діяльності »:

 

ЗК02. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях, виявляти, ставити та вирішувати завдання у сфері професійної діяльності.

ЗК04. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК06. Здатність працювати автономно та в команді, навички міжособистісної взаємодії.

ЗПК01. Знання і розуміння теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності.

ЗПК02. Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.

ЗПК07. Здатність визначати і виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.

 

В результаті вивчення дисципліни студенти повинні отримати знання, уміння та практичні навички, об’єм та рівень яких повинен відповідати рівню встановленому в освітньо-кваліфікаційній характеристиці фахівця.

 

Знати:

-         в чому специфіка комунікативних процесів в сучасному інформаційному суспільстві;

-         специфіку символічної, візуальної, подієвої, міфологічної складової комунікативного менеджменту;

-         в чому специфіка комунікативних технологій в межах комунікативного менеджементу;

-         якими є механізми впливу таких комунікативних технологій як зв’язки з громадськістю (паблік рілейшнз); іміджмейкінг; менеджмент новин; реклама; пропаганда; риторика.

 

Вміти :

-         аналізувати процеси, що відбуваються у комунікативному просторі;

-          застосовувати соціологічні методи до вивчення символічної, візуальної, подієвої, міфологічної форм комунікативного менеджменту комунікативного простору;

-         планувати роботу у сфері комунікативного процесу ;

-         оцінювати ефекти застосування форм комунікативного менеджменту.


Мета – надання студентам фахових знань в області ведення технічної документації з будівництва та управління у відповідності зі ступенем “бакалавр”.

Завданням вивчення дисципліни є освоєння студентами:

- методів і способів документування; 

- соціальної документно-комунікаційної система;

- знаннь, інформації, документів у процесах комунікації;

- особливостей документів у різних документальних структурах; 

- процесів інституалізації сфер комунікативної діяльності у суспільстві;

- особливостей обслуговування в документно-інформаційній комунікації з будівництва та управління.