Мета вивчення дисципліни – поглиблення теоретичних та практичних знань з
організації пасажирських перевезень за умови застосування їх при вирішенні
конкретних практичних завдань; сприяння розвитку і пошуку сучасних наукових
досягнень на транспорті і вміти їх самостійно застосовувати при вирішенні
прикладених проблем; виявлення ступенів підготовки студентів до
самостійної практичної діяльності.
Предметом вивчення дисципліни є технології, методи та засоби раціональної організації пасажирських автомобільних перевезень.
Завдання вивчення дисципліни:
- аналіз соціально-економічної ролі пасажирських перевезень;
- оволодіння основною термінологічною, законодавчою та нормативно-правовою базою;
- аналіз державного регулювання діяльності транспорту;
- оволодіння класифікацією, характеристикою та техніко-експлуатаційними показниками пасажирських транспортних засобів;
- дослідження методів вивчення попиту населення на перевезення та організації маршрутної системи;
- широко застосовувати знання з діалектичного методу дослідження, законів розвитку суспільства, організація виробництва і праці, планування, обліку, контролю;
- аналіз практики організації маршрутів пасажирських перевезень, формування раціональних розкладів руху на маршрутах та оцінка на скільки вони відповідають сучасним вимогам щодо захисту прав пасажира в процесі надання транспортних послуг;
- теоретичне та практичне обґрунтування рекомендацій щодо оптимальної побудови розкладів руху та формування паспортів маршрутів.
- Учитель: Віталій Харута
Метою викладання дисципліни "Організація оптової та роздрібної торгівлі" є формування у майбутніх фахівців комплексу знань щодо визначальних функцій, основних характеристик, особливостей, форм організації та рівня обслуговування підприємств оптової торгівлі в сучасних умовах економіки, узагальнюючи основні досягнення теорії і практики та показати необхідність використання цих досягнень у всіх сферах діяльності оптово-торгівельного підприємства, незалежно від його галузевої залежності, розміру та структури; сформувати уяву про системну організацію процесу забезпечення безперебійного обігу речових чинників виробництва і товарів народного споживання та надання відповідних послуг з метою підвищення ефективного товарного обігу, раціонального споживання товарів й найповнішого задоволення попиту суб’єктів товарного ринку.
- Учитель: Чечет Анна Михайлівна
Метою викладання дисципліни „Логістика” є формування в студентів системних знань і розуміння концептуальних основ логістики, як інструмента ринкової економіки, теорії і практики розвитку цього напрямку та набуття вмінь і навичок ефективного управління матеріальними потоками.
Міждисциплінарні
зв’язки: Викладення матеріалу пов’язане з циклом
фундаментальної природничо-наукової та загальноекономічної підготовки: теорія
ймовірностей і математична статистика; інформаційні системи та технології; циклом професійної та практичної підготовки: менеджмент; стратегічне управління; управління процесами і системами вантажних перевезень; управління матеріальними
потоками; логістичне обслуговування; управління ризиками в логістиці;
сітілогістика; логістика на автомобільному транспорті; логістичні
проекти та методи їх оптимізації.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
- Логістика, як наука про управління матеріальними потоками
- Матеріальні потоки та логістичні операції
- Логістичні системи і ланцюги
- Логістика запасів: Закупівельна логістика & Розподільча логістика
- Транспортна логістика
- Логістична організація складських процесів
- Логістичний сервіс
- Учитель: Олександра Вікторівна Горбенко